kiyan kiyan .

kiyan

براي حمل خودروهاي تصادفي از چه نوع خودروبري استفاده مي شود؟

يكي از سخت ترين مواقعي كه بسياري از رانندگان آن را تجربه مي كنند، تصادفات مي باشد. گاهي اوقات، آسيب به حدي است كه امكان حركت خودرو وجود ندارد يا اينكه حركت خودرو باعث آسيب ديدگي بيشتر آن مي شود. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۰:۱۷ توسط:kiyan موضوع: نظرات (0)

كاربردهاي جرثقيل حمل خودرو

رانندگان عزيز مي توانند در مواقعي كه دچار مشكل شدند، فقط با يك تماس از خدمات جرثقيل حمل خودرو استفاده نمايند. ضريب ايمني اين جرثقيل ها بالا است و گزينه ي مناسبي براي جابه جايي خودرو مي باشند. امروزه از جرثقيل ها براي حمل خودروهاي نو (صفر كيلومتر)،


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۸:۳۴ توسط:kiyan موضوع: نظرات (0)

فروش اقساطي موبايل در كرج

فروش اقساطي موبايل در كرج ، شرايط اقتصادي جامعه موجب كاهش قدرت خريد مردم شده است. به همين علت بسياري از افراد ترجيح مي دهند وسايل موردنياز خود را به صورت اقساطي بخرند. با اين كار مي توانند هزينه ي خريد را در چندين مرحله و در مدت زمان طولاني تري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۷:۱۶ توسط:kiyan موضوع: نظرات (0)

قفل‌ آي كلود يا iCloud Lock چيست و به‌چه‌طريق iCloud Activation فعال‌ مي‌شود ؟

قفل‌ آي كلود يا iCloud Lock يك خصوصيت امنيتي مي باشد كه به مشتري ها اين اطمينان‌ را مي‌دهد با ثبت اپل آيدي خويش در دستگاه‌ و فعال‌ سازي قابليت Find My iPhone ، در شرايط‌ خاص هيچ‌ شخص ديگري قادر‌ به بكارگيري از دستگاه‌ نباشد ! براي نمونه اگر شما


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۵:۴۳ توسط:kiyan موضوع: نظرات (0)

فرآورده هاي گوناگون سولوسو

سولوسو در گريدهاي مختلفي توليد و در بازار مواد شيميايي عرضه مي شود. از اين رو اين ماده داراي فرآورده هاي گوناگوني است كه در اين قسمت به سه فرآورده اصلي آن اشاره مي كنيم. اين فرآورده ها عبارتند از سولوسو ۱۰۰، سولوسو ۱۵۰ و سولوسو ۲۰۰.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۴:۰۷ توسط:kiyan موضوع: نظرات (0)

انواع تينر صنعتي

تينر صنعتي با توجه به كاربردهاي متفاوتي كه در صعنت دارد به انواع مختلفي تقسيم مي شود. بر اين اساس هر نوع تينر حاوي تركيبات معدني خاصي است كه مي بايست با نوع و جنس رنگ انتخابي شما هماهنگي داشته باشد. برخي از انواع متداول و پركاربرد تينر صنعتي در بازار عبارت است از:

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۲:۱۳ توسط:kiyan موضوع: نظرات (0)

قيمت لوله مانيسمان

 

 قيمت لوله مانيسمان كه مطابق با استانداردهاي خاصي توليد مي شود و نسبت به ساير لوله ها، قيمت لوله مانيسمان بيشتر است. در صنعت، لوله مانيسمان را با استفاده از شمش هاي فولادي توليد مي كنند. فرايند توليد اين لوله، بسيار پيچيده مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۲:۴۲ توسط:kiyan موضوع: نظرات (0)

لوله مانيسمان چيست؟

لوله مانيسمان براي اولين بار توسط برادران مانيسمان اختراع شد و علت اين نام‌گذاري نيز همين است. در ميان لوله‌هاي موجود در بازار لوله‌هاي فولادي بدون درز اهميت و كاربرد بسياري دارند. اين نوع از لوله‌ها روش ساخت ويژه خود را دارند و به دليل نبود درز در آن‌ها، در صنايع حساس به‌كار برده مي‌شوند.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۳:۱۲ توسط:kiyan موضوع: نظرات (0)