kiyan kiyan .

kiyan

قیمت لوله مانیسمان

قیمت لوله مانیسمان که مطابق با استانداردهای خاصی تولید می شود و نسبت به سایر لوله ها، قیمت لوله مانیسمان بیشتر است. در صنعت، لوله مانیسمان را با استفاده از شمش های فولادی تولید می کنند. فرایند تولید این لوله، بسیار پیچیده می باشد.لوله ها در واقع استوانه هایی تو خالی هستند که از آن ها برای انتقال مایعات، گازها و در برخی از موارد برای انتقال جامدات استفاده می شود. کاربرد لوله مانیسمان یکی از کاربردی ترین لوله ها می باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از دلایل استفاده زیاد از این لوله عدم وجود درز و جوش می باشد. معمولا لوله بدون درز مانیسمان از فولاد ساده کم کربن ساخته می شوند، برای مقاوم سازی لوله در برابر زنگ زدن به داخل و بیرون لوله موادی را اضافه می کنند که از زنگ زدن و خوردگی لوله جلوگیری می کنند.لوله های مانیسمان به دلیل یکدست بودن نسبت به سایر لوله ها بسیار محکم و مقاوم می باشند. این لوله ها ویژگی های منحصر به فردی دارند و می توانند دما و فشار بالا را تحمل کنند. به همین علت گزینه ی مناسبی برای استفاده در شرایط حساس هستند.

لوله مانیسمان مورد استفاده در خطوط فشارقوی، لوله مانیسمان استیل جهت خطوط صنایع غذایی و دارویی، لوله مانیسمان جهت خطوط هیدرولیک و لوله های مانیسمان جهت خطوط نفت و گاز می باشد. لوله های مانیسمان از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشند به همین دلیل در صنایعی که فشار قوی دارند، خطوط صنایع غذایی و دارویی، صنعت برق، موتورخانه ها و… مورد استفاده قرار می گیرند.

همه ی افرادی که عمر و استحکام لوله برایشان مهم است می توانند از لوله مانیسمان استفاده کنند. لوله های مانیسمان در رده های مختلفی تولید می شوند که کاربردی ترین آن ها شامل لوله مانیسمان رده 40 ( قطر لوله های رده 40 بین 0.5 تا 16 اینچ می باشد. ضخامت لوله های مانیسمان نیز بین 2.7 تا 12.7 میلی متر می باشد.)، لوله مانیسمان رده 80 ( قطر لوله های رده 80 بین 0.5 تا 16 اینچ می باشد و ضخامتی بین 3.7 تا 21.4 دارند) ، لوله مانیسمان رده 160 (این لوله ها بیشترین قطر و ضخامت را نسبت به لوله های رده 40 و 80 دارند. قطر لوله های رده 160 بین 40 تا 80 و ضخامت آن ها بین 4.7 تا 40.4 میلی متر می باشد.) سایر لوله های مانیسمان نیز شامل: لوله مانیسمان رده 20، لوله مانیسمان رده 60، لوله مانیسمان رده 120 و… می باشد. ضخامت لوله ها با توجه به رده آن ها افزایش می یابد. هر یک از این لوله با توجه به ضخامت و قطری که دارند در مکان های مختلفی به کار می روند.

لوله مانیسمان رده 40

لوله مانیسمان رده 40 جزء کاربردی ترین لوله های مانیسمان (بدون درز) به شمار می رود. از لوله های مانیسمان رده 40 در خطوط انتقال آب و گاز پر فشار، صنعت پتروشیمی، برج ها (آسمانخراش ها) و … استفاده می کنند. لوله مانیسمان رده 40 ، استحکام و مقاومت بالایی دارد. به همین علت در خطوط آتش نشانی، پالایشگاه ها، کشتی رانی، ساختمان سازی و … هم مورد استفاده قرار می گیرد. این لوله ها، از جنس کربن استیل و استنلس استیل ساخته می شوند. قطر آنها بین 16-0.5 اینچ و ضخامت آنها بین 12.7- 2.7 میلی متر می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های لوله مانیسمان رده 40، ضخامت آن است که در زمان فروش بسیار اهمیت دارد .

قیمت لوله مانیسمان رده 40
قیمت لوله مانیسمان رده 40 با توجه به کیفیت محصول و مقاومت بالای آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی تعیین می شود. لوله مانسمان رده 40 جزء پر فروش ترین انواع لوله به شمار می رود. این لوله می تواند فشار و دمای بالایی را تحمل کند. البته عوامل مختلفی بر روی قیمت لوله مانیسمان رده 40 تاثیرگذار هستند که از آن جمله می توان به برند و شرکت تولید کننده، قیمت دلار، میزان عرضه و تقاضا و قیمت لوله در بازارهای جهانی اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت لوله مانیسمان رده 40 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لوله مانیسمان رده 80

لوله مانیسمان رده 80 یکی از پر مصرف ترین انواع لوله های مانیسمان می باشد. قطر لوله های مانیسمان رده80، 16-0.5 اینچ و ضخامت آن 21.4- 3.7 میلی متر می باشد. در مبدل های حرارتی و خطوط فشار قوی و نیروگاه ها از لوله مانیسمان رده 80 استفاده می شود. این لوله از نظر قطر خارجی، شبیه لوله مانیسمان رده 40 است. اما از نظر قطر داخلی متفاوت می باشد. معمولا در پروژه هایی که در فضای آزاد و رو باز هستند و یا دما و فشار بالایی دارند، از لوله مانیسمان رده 80 استفاده می کنند.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۲:۴۲ توسط:kiyan موضوع: نظرات (0)