kiyan kiyan .

kiyan

کاربردهای جرثقیل حمل خودرو

تصادفی و خراب استفاده می کنند.

جرثقیل حمل خودرو
– حمل خودرو نو (صفر کیلومتر) :
برای انتقال خودروهای صفر کیلومتر می توان از جرثقیل های حمل خودرو استفاده کرد. بنابراین اگر قصد دارید تا خودروی تازه خود را به نمایندگی یا مکان دیگری انتقال دهید، می توانید از جرثقیل استفاده نمایید.

– حمل خودروی تصادفی :
یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر راننده ای پیش بیاید، تصادف است. گاهی اوقات شدت حادثه به اندازه ای است که امکان حرکت اتومبیل وجود ندارد. در این هنگام، رانندگان می توانند اتومبیل خود را با استفاده از جرثقیل به محل موردنظر انتقال دهند.

– حمل خودروی خراب :
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که خودروی شما به صورت ناگهانی در خیابان یا جاده، متوقف شود. خرابی خودرو می تواند به علتهای مختلفی رخ دهد. زمانی که اتومبیل شما خاموش می شود و دیگر حرکت نمی کند، می توانید با شرکت خودروبر امید تماس بگیرید تا خودروی شما را به یک تعمیرگاه انتقال دهد.

در هنگام حمل و جابه جایی اتومبیل با جرثقیل به چه نکاتی باید توجه کرد؟
یکی از نکات مهم در هنگام جابه جایی اتومبیل با جرثقیل های حمل خودرو، توجه به فاصله ی میان اتومبیل ها است. باید فاصله ی کافی بین خودروها وجود داشته باشد. از طرف دیگر باید چراغ های خطر یا فلاشرهای اتومبیل در طول مسیر روشن باشند. جرثقیل بهتر است تا از یک مسیر خلوت حرکت کند. سیستم ترمز هیدرولیک خودرو و محل اتصالات به دقت بررسی شده باشند. همواره باید به خطر سقوط بار بر روی خودرو توجه داشت.

https://khodrobaromid.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۸:۳۴ توسط:kiyan موضوع: نظرات (0)