kiyan kiyan .

kiyan

پر مصرف ترین لوازم یدکی موتوری و گیربکس کامیون

این قطعه طوری طراحی می شود که بتواند وزن کامیون، موتور، مخزن سوخت، باتری و سایر متعلقات را تحمل کند.

دیسک :
دیسک یا clutch plate در انتقال نیرو نقش دارد. این صفحه که بخشی از جعبه دنده به شمار می رود، در افزایش قدرت خودرو موثر است.

کاسه نمد :
کاسه نمد همان Radial shaft seal است که به عنوان عایق عمل می کند. این قطعه وظیفه دارد تا آب بندی شفت ها، بلبرینگ ها و رولبورینگ ها را انجام دهد.

بلبرینگ :
بلبرینگ چرخ از چندین گلوله ی استیل یا مخروطی شکل تشکیل شده است که به وسیله ی یک حلقه فلزی به هم متصل می شوند. این قطعه، مسئول اتصال چرخ به محور می باشد. بلبرینگ چرخ نقش مهمی در کاهش اصطکاک دارد و موجب می شود تا کامیون به صورت روان کار کند.

فروش لوازم یدکی موتوری و گیربکس کامیون
موتور در هر خودرو وظیفه دارد تا نیروی لازم برای حرکت را فراهم کند. این نیرو به کمک بخش های دیگری مانند گیربکس، دیفرانسیل و کلاچ به چرخ ها انتقال داده می شود. هنگامی که این بخش ها به صورت هماهنگ با هم کار کنند، فرایند انتقال نیرو به خوبی صورت می گیرد. گیربکس کامیون، مهم ترین قسمت در انتقال قدرت محسوب می شود.

اگر این بخش به خوبی وظیفه ی خود را انجام ندهد، کامیون نمی تواند حرکت کند. بنابراین، در صورت بروز مشکل باید گیربکس را تعمیر نمود. این کار باید توسط یک فرد متخصص و حرفه ای انجام شود. یک گیربکس سالم، شرایطی را فراهم می کند تا راننده بتواند در سرعت های مختلف، کامیون را کنترل نماید. علاوه بر این، راننده با وجود گیربکس می تواند از تغییر سرعت ناخواسته در سربالایی ها و سرپایینی ها جلوگیری کند و کامیون را به سمت جلو یا عقب هدایت نماید.

یکی از مهم ترین نگرانی های صاحبان کامیون به نحوه ی تهیه و تعویض قطعات یدکی مربوط می شود. در بین لوازم یدکی کامیون، قطعات موتوری و گیربکس از اهمیت بالایی برخوردار هستند. تعمیر و تعویض این قطعات، عملکرد کامیون را بهبود می بخشد و طول عمر اجزا و سایر قطعات خودرو را افزایش می دهد. البته فراموش نکنید که قطعات مصرفی کامیون را باید در زمان های معینی تعویض نمود.

خرید لوازم یدکی موتوری و گیربکس کامیون
اگر به دنبال خرید لوازم یدکی موتوری و گیربکس کامیون با کیفیت و قیمت مناسب هستید، باید به مراکز فروش و نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید. در این نمایندگی ها می توانید کالای اصل را با قیمت مناسب خریداری کنید. نمایندگی شرکت عظام یکی از مراکز معتبری است که در زمینه فروش لوازم یدکی موتوری و گیربکس کامیون فعالیت می کند. در این مرکز، قطعات کامیون بنز و اسکانیا ، لوازم یدکی کامیون های چینی آمیکو، هوو، دانگ فنگ، فراز، آی سون و ولوو به فروش می رسند.

https://ezamdieselyadak.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۹:۲۷ توسط:kiyan موضوع: نظرات (0)